Jag vaknade vid tre imorse och kunde omöjligt somna om. Kändes fruktansvärt onödigt men bara acceptera läget. Så jag satte mig och renskrev mina anteckningar. Det är så jag pluggar till tentan nu: renskriver mina anteckningar istället för att skriva för hand igen. Alla mina anteckningar kommer bli som en egen liten bok, det är massor! Det har jag fortsatt med under förmiddagen/lunchen. Jag har också svarat på alla bloggkommentarer. Planer för resten av dagen: jag behöver träna, men frågan är om jag ska satsa på ett träningspass imorgon istället. Eller så tar jag en rejäl tupplur så är jag pigg sen och kan träna. Vi får se vad jag landar in i. Jag och coachen har planerat in ett löptest så att jag får döma även i år så jag behöver börja springa mer utomhus.