Idag måndag är jag glad för att:
- Jag har pluggat effektivt på eftermiddagen, dels intensivvård och så har jag fortsatt att skriva rent mina anteckningar.
- Jag ska snart sätta tänderna i en riktigt härlig surdegsbaugette med smör och ost på. Den är inte hembakt men smarrig ändå.
- För varje dag blir det ljusare. Solen sken vid halv fem när jag skjutsade Alex till ett möte och Ida till baletten.
- Jag är också glad för att jag och Ida har hittat en balettkurs som passar henne.


