Dagvill

I morse när jag klev upp så sa jag att det bara är tre pass kvar. Men så kom jag på att det bara är tisdag. Jag är helt dagvill och ännu värre lär det bli under semestern. Men då får man vara lite dagvill, haha. Jag har administrationstid på jobbet så jag ska sitta och förbereda mig inför min utbildning i akut omhändertagande och finslipa min powerpoint. Vädret bjuder på fortsatt 10 grader och jag blir lite bitter även om jag vet att det behövs regn också. Jag vill inte ha bara 10 grader när jag har semester. Då kan jag ju lika gärna jobba. Fast jag behöver vara ledig nu och vila upp mig. Nej nu är det nog med pladdrandet. Önskar dig en fin dag!