

Oj hjälp vilken dag det blev. Fullt ös är bara förnamnet så jag var lite trött när jag åkte hem från jobbet. Jag tog vägen om pappa (mamma är inte hemma) för att hämta förstärkaren. Det är dags att sjunga på Rickards jobb igen imorgon. Det är det sista jobbrelaterade vi gör innan vi båda går på semester. Förutom Rickards nattpass och mitt dagpass vill säga.
Igår slutade Alexander första ring och idag slutade Ida i mellanstadiet. Tyvärr så missade jag Idas skolavslutning då jag behövde jobba. Alexander hade ingen skolavslutning för föräldrarna. Första avslutningen på flera år som jag inte varit med på. Känns såklart i hjärtat men Ida är glad ändå.
Att barnen är glada är såklart det viktigaste men idag högg det till i hjärtat när jag såg Claras skolavslutningsfirande. Man ska inte jämföra sig med med andra men ibland är det svårt alltså. Jag har aldrig haft den typen av tårtkalas när jag slutat skolan. Finns liksom inte i tanken att man kan göra på det sättet. Har ni haft stora skolavslutningar för barnen?