



Jag var så nervös inför att åka iväg för att döma min match i herrar division sju. Kände mig urdålig under gårdagens match i pojkar 15 så självförtroendet låg i botten. Om det verkligen var jag som var dålig eller om spelarna bara hade en dålig dag låter jag vara osagt. Det var en sån där match där det inte spelade någon roll vad jag gjorde. Släppte jag upp nivån så var det fel och blåste jag så var det också fel. Så jag var riktigt nervös inför dagens möte. Helt i onödan skulle det visa sig för det var en trevlig match. Jag fick beröm efter matchen, jag var den bästa domaren som det ena laget haft. Den typen av beröm är jag verkligen inte bortskämd med att få så jag suger åt mig som en svamp.
Känsla: Den här veckan har jag känt mig lite deppig och allmänt låg. Många tankar kring ålder och tid har präglat måendet. Livet går helt enkelt för snabbt.
Väder: I början av veckan var det fortfarande varmt men resten av veckan har det känts mer som höst än sommar.
Mina positiva från veckan: Får man säga pass på den här rubriken idag? Jag kan komma på två punkter. Visst finns det fler positiva saker men svårt att komma på dessa nu.
- När chefen fått mina betyg så kommer jag få specialisthöjningen. Jag trodde inte att jag skulle få det i dessa spartider men jo då. Så ihop med den årliga höjningen kommer jag ha en helt okej lön.
- Fick beröm efter min match idag. Det värmde mitt hjärta.
Köp: Jag har köpt ett par sommarkjolar, en till mig och en till Ida. Snubblade nämligen över två rosa maxikjolar som jag inte kunde låta bli. Jag har även köpt korta vita tights som jag kan ha under mina ljusa klänningar. Jag beställde också nya träningsband som jag ser fram mot att använda för att bygga styrka.



Träning: Tycker det har varit en helt okej träningsvecka. Jag fick till ett bra pass med fokus styrka tidigare i veckan. Det är något som behöver prioriteras i allafall en gång i veckan.
- Måndag: Vila
- Tisdag: Värmde upp en kilometer på löpbandet och tränade styrka i vardagsrummet.
- Onsdag: Vila
- Torsdag: Det blev en mil på crosstrainern och sedan gick jag och Rickard ut på promenad tillsammans.
- Fredag: Vila
- Lördag. Dömde match i pojkar15.
- Söndag: Dömde match i herrar division 7.
Mina bilder från veckan:









