


Idag på morgonen så har jag och Rickard varit inne och lämnat in min bil på verkstan. Slog mig att det här är tredje året på rad som vi har problem med bilar lagom till semester. Förra året så var det kamremmen på min bil och en fönsterruta på vår andra bil som blivit sönderslagen. Säkerligen av en sten från när ett trädgårdsföretag trimmade gräset på parkeringsplatsen. Året innan så körde samma trädgårdsföretag in i vår bil bakifrån. Då var den helt ny och kostade ungefär 130000 att laga. Då var vi glada att det var en leasingbil och att det inte var vårt fel. Håll nu tummarna att det inte behöver bli en väldigt dyr reparation.
PS: Rubriken fick jag från att jag pratade med mamma i telefon och berättade att Agda är inlagd på verkstan. Så talar vårdpersonal, haha. DS