April, april. Mitt inlägg igår om att jag har blivit socialdemokrat var ett aprilskämt. Skulle inte falla mig in att bli medlem i det partiet. Tyckte det var lite kul att skoja om…. 🙈🤪🤣



1. Den snittblomman köper jag: Om jag köper snittblommor så blir det tulpaner.
2. Den vilda blomman plockar jag: Jag plockar inte så mycket blommor. Men om jag gör det så blir det hundkex och smörblommor. Det jag hittar helt enkelt. Men jag plockar gärna vitsippor så här på våren.
3. Den blomman satsar jag på i balkonglådan/rabatten. Jag har mina pioner och lavendel.
4. Den blomman minns jag speciellt för att….. Nej jag har nog ingen särskild blomma.
5. Det ogräset gillar jag: Jag gillar helt klart maskrosen. Framförallt för sin förmåga att överleva precis överallt.
6. Den blomman känner jag extra för: Mina pioner helt klart.
Veckans sex selfiefrågor kommer från Klimakteriehäxan.