Sa jag strängt till mig själv och sa även till mig att skärpa mig. Men igår hjälpte det inte. Jag kände mig som Agdas urgamla batteri som inte tar emot någon laddning. Försökte träna då jag ändå vilade i torsdags men fanns ingen energi ens till att lufsa. Så jag slängde mig själv i säng redan vid halv åtta och hoppades på en god natts sömn. Och det fick jag, jag somnade direkt och sov sedan till klockan ringde. Känner mig fortfarande trött men ändå mindre trötthet. Behöver få sova fler nätter på det här sättet. Det gjorde verkligen nytta. Jag har en jobbdag framför mig. Hörs kanske ikväll. 🙂