
Häromveckan skrev jag att mina värderingar är röda. Idag gjorde jag slag i saken, det är viktigt att ta ställning politiskt och jag har nu tagit mitt politiska ansvar och tecknat medlemskap i socialdemokraterna.
Hälsa och träningsglädje

Häromveckan skrev jag att mina värderingar är röda. Idag gjorde jag slag i saken, det är viktigt att ta ställning politiskt och jag har nu tagit mitt politiska ansvar och tecknat medlemskap i socialdemokraterna.


Jag som inte gillar hundar…. Vi fick platser en rad framför djursalongen. Det luktade blöt hund 🤢🤮🤢 och jag blev direkt på dåligt humör. Det första vi gjorde var att gå till receptionen och fråga om andra platser. Det här är första gången som jag blivit besviken på Destination Gotland. Ha djursalongen så där öppet förvånade mig. Men det löste sig bra och vi slapp vovvarna.




Vi kon fram vid elva och sedan gick vi till hotellet. Hotell Kokoloko ligger bara 1 kilometer från hamnen. Det tråkiga är att det är en rejäl uppförsbacke hela vägen dit. Jag fick mjölksyra….



Hotellfrukost, finns det något bättre? Nu är jag redo för en dag på älsklingsö. Fast vädret är inget vidare men hoppas på inget regn iallafall.