

Då kan ytterligare en skoldag läggas till handlingarna, i förmiddags fick vi en utbildning i handledning. Det blev riktigt givande diskussioner kring hur man är som handledare. Vi konstaterade att det är riktigt svårt att vara handledare och att det nog inte finns någon som lever upp till bilden av en ”perfekt” handledare. Det var en riktigt givande förmiddag.


Jag och klasskamraten M gick till Ekkällan och åt lunch. Vi tog kebab båda två. Var så sugen och maten var riktigt god. Det var det fler som tyckte för restaurangen var full.
Efter lunchen pratade läraren K om examensarbetet. Examensveckan är tisdag-fredag och som det ser ut just nu så kommer jag redovisa mitt arbete på torsdagen. Men saker och ting kan ändras. Vi alla fick också muntlig feedback på våra examensarbeten. Precis som jag trodde så behöver arbetet kortas ner. Men jag fick inte göra något förrän K läst igenom arbetet igen och pillat lite med arbetet.