Jag har precis ätit mat efter att ha varit ute och dömt fotboll. Det var en riktigt kulen och blåsig höstkväll så jag var glad för mitt underställ. Matchen gick riktigt bra så det var roligt. Sen har jag en bit kvar till jag är tillbaka rent uthållighetsmässigt. Känns att jag tappat en hel del efter sjukdomen. Det går tyvärr så fort, särskilt för mig som inte direkt har några marginaler. Nu har jag sådan lust att plugga faktiskt. Frågan är om jag ska utnyttja mitt sug eller om jag ska gå och lägga mig och sova så jag är skapligt pigg imorgon. Tror det får bli det senare alternativet faktiskt. Klockan är ändå nästan tio när jag skriver det här inlägget. Ja, så får det bli! Har du haft en bra dag?