
Det är fredag igen! Jag har suttit och pluggat sedan jag kom hem från jobbet. Tog en paus för att handla godsaker och äta kvällsmat. Ska svara på Elisas fem en fredag innan jag tar tag i mig själv igen.
Du deltar genom att svara på frågorna i din blogg (eller genom en kommentar om du inte har en blogg). Lämna gärna en kommentar här så jag och andra kan hitta in till dig och läsa dina svar. Kom ihåg att länka hit så fler kan ta del av Fem en fredag.
- Var gick du senast en promenad? Till affären förut för att köpa snaskigheter. Det är fredag så jag tänkte äta godis medan jag pluggar. En timme till med fokuserat plugg är tanken.
- Vad har du för vardagsskor? Antingen mina gamla löparskor eller ett par andra promenadskor.
- Hur många steg ungefär går du en vanlig dag? Runt 6000 steg en lugn dag på jobbet. I förrgår var den inte inte lugn så då hade jag 12000 steg bara på jobbet. Sen dömde jag match på kvällen. Landade på ”nätta” 25000 steg den dagen.
- Är du den långsamma eller snabba i gångtrafiken? Helt klart den snabba. Jag måste verkligen tänka mig för ibland så jag inte upplevs som stressad då jag är väldigt snabb i mig själv när jag gör saker utan att för den sakens skull faktiskt vara stressad.
- När är du som mest aktiv? På jobbet och på fotbollsplan eller när jag springer. Minst aktiv är jag en ledig dag för då sitter jag i mitt hörn i soffan och pluggar.
