





Kikar in lite snabbt så här mitt i natten. Klockan är en bra bit efter midnatt och det är återigen måndag. Den här veckan har jag tre dagar i skolan med en massa spännande grejer. Eller egentligen två för vi ska bland annat gå en HLR-utbildning så vi kommer vara lite uppdelade och bara gå halvdagar två av dagarna. Ska bli kul att få träffa alla kurskamrater igen! Något annat spännande är att jag i helgen påbörjar min praktik på akuten. Det ser jag också fram emot.
Det var en väldans trevlig söndag måste jag säga. Ett bra sätt att plugga fokuserat är att jag och Rickard sitter i samma hörn och läser i varsin bok. Då får vi tid tillsammans samtidigt som vi båda får plugget gjort. Bra kombo måste jag säga. På eftermiddagen kom J och E. Vi åt räkmackor och kollade på fotboll: Häcken-Djurgården. Det bjöds även på tårta eftersom J fyllde år i september. Trevligt värre!