En gårdagens tack!

Godmorgon! Hoppas att du mår bra. Trots den intensiva period som jag har bakom mig känner jag mig pigg. Var rädd att kroppen skulle protestera alldeles när tempot blev lugnare. Glad för det. Att jag är pigg alltså…

  • Tränade dryga timmen pilates med Linnea  Tänk att basics kan vara så jobbigt….
  • Ätit räkmacka till kvällsmat.
  • Sprungit tre snabba kilometer. Kändes helt okej faktiskt. Det är skillnad på löpningen när jag sovit ordentligt.
  • Ödlorna bråkade så den ena fick rasta av sig på golvet. Resultatet: hon hittade en låda att hoppa ner i….
  • Idas älsklingsapa försvann så jag röjde på hennes rum. Rummet blev fint men apan är i skrivande stund fortfarande borta.