Fem en fredag vecka 43: På sistone

  1. Vad har du lärt dig på sistone? Att jag inte har några problem att ta egna initiativ och vågar lära mig nya saker. Fast det är inget nytt egentligen men bra att påminna sig om.
  2. På vilket sätt har du nyligen överraskat dig själv? Att jag var med om en grej som jag trodde kroppen skulle reagera negativt på men det gick alldeles utmärkt bra. Vad det var kan jag inte skriva här. Ja, sen måste det såklart att jag gick ut och sprang i skogen igår. Det var så fantastiskt vackert väder att jag bara var tvungen att springa ute. Det var otippat om man säger så. Jag gillar löpbandet….
  3. Vad framöver fyller dig med förväntan? Barnens födelsedagar framöver, adventstid och julmys.
  4. Vad går du runt och tänker på? Allt jag varit med om på praktiken. Jag funderar också en hel del på vad jag behöver gå igenom inför tentan. Läsa på det som gåtts igenom på föreläsningarna är rimligt men jag vill kunna mer än så. Det är inte lätt att begränsa mig.
  5. Vad planerade du inte för den här veckan? Att jobba dag imorgon istället för kväll men det blir bra det med.

Fem en fredag är Elisas idé. Häng på du också!