Ett dopp i det blå

Nu kan jag sätta check på veckans tre nattpass. Tycker det har gått väldigt snabbt. Dagens sista sommarlovsdag tillsammans är snart till ända. Imorgon börjar Ida i skolan igen, Alex börjar först på måndag. Vi gick till badet och var i dryga timmen, det var fullt med barn i poolen. Antar det var fler som ville passa på innan badet stänger för säsongen. Det var en härlig stund tillsammans.