Fem en fredag vecka 32: Bara mer och mer

Tja, det gick ju inte så bra för handbollsdamerna igår. De hade det i sina händer men slarvade bort det. Desto bättre gick det för beachvollebollherrarna som krossade sitt motstånd och nu är klara för final. Jag har en ledig dag framför mig med inga planer alls. Elisa kör några fem fredagsfrågor även den här veckan som jag tänkte svara på. Häng med om du vill, antingen i en kommentar eller i din egen blogg.

  1. Vad har du svårt för att äta med måtta? Sötsaker. Jag kan låta bli så länge jag inte börjar men börjar jag äta så kan jag inte sluta.
  2. Vad säger du ofta som du vill sluta med? Nej det kan jag inte komma på något. Men ibland pratar jag först och tänker sen så det vill jag bli bättre på att inte göra.
  3. Vilken ovana har du tagit bort som har varit svårt? Att inte vara så mycket stillasittande och börja röra på mig istället har varit svårt.
  4. Vilket ställe återvänder du till bara för att du alltid gått dit? Det finns en thailändsk restaurang i stan Ni Hao. Vi har gått dit i flera år. Maten är så god och ägaren är så trevlig och alltid så serviceinriktad.
  5. Vad hoppas du för alltid fortsätter? Min lust att träna och röra på mig.