

Oj det har verkligen varit en lång dag. Ser verkligen fram emot att krypa ner i sängen nu. Jag har varit strängt upptagen hela dagen. Först jobbade jag mina timmar och därefter dömde jag en match i damer division 3. Lite nojig var jag allt inför kvällens match. Det ösregnade och det var så mycket vatten på vägen och torkarbladen gick med full fart. Den typen av väder har jag verkligen respekt för när jag kör bil. Jag kände verkligen inte för att döma i ösregn så det var det jag nojade över. Helt i onödan skulle det visa sig för lagom till jag skulle dra igång matchen sprack det upp och blev riktigt fint väder. Jag hade lite att bita i, mitt under pågående spel upptäcker jag ett djupt hål på plan. Det var bara att blåsa av och fixa till det. Själva matchen var en lugn tillställning, det var kul! Det var tur att vi drog igång en halvtimme tidigare för det blir mörkt snabbt. Bilden ovan på solnedgången ljuger dock, riktigt så mörkt var det inte.