Tuff dag

Alltså jag är så trött, har suttit som en trasa i soffan sen jag kom hem från jobbet. Det har varit en riktigt tuff dag på jobbet med mycket att göra. Nu är jag ledig till söndag natt och det ska bli så skönt. Igår tänkte jag faktiskt att jag kunde ta något extra pass men efter den här dagen så vill jag bara vila. Kikar med ett halvt öga på kvartsfinalen i handboll mellan Danmark och Sverige. Tyckte det såg mörkt ut ett tag men nu i halvtid har Sverige hämtat upp så det står lika. Håller tummarna!