




- Vad är något du alltid tappar bort, oavsett hur noggrann du är? Jag har inte riktigt den där ådran att tappa bort saker. Brukar ha koll på det mesta. Men mina hjärnceller haha. Jobbar varje dag med att försöka att tänka efter innan jag säger något. Blir bättre och bättre på det.
- Vad är något som alltid gör din dag lite bättre? Stretch och fina ord om jag gjort något bra. En puss eller två. Vackra ting att titta på. Tex vårens alla små vårtecken.
- Vilken pinsam situation rodnar du fortfarande över? Oj, jag har gjort så mycket pinsamt genom åren. Senast var häromveckan men jag låtsades som att det regnade och hoppas att personen inte tänkte på det. Men det jag kan berätta om var den gången när jag och ett par kompisar var sen till ett möte. Jag tänkte att jag skulle kunna smita in osedd. Jag misslyckades helt, när jag skulle hänga upp jackan så rev jag ner hela hatthyllan. Så det där med att smyga in gick inte så bra…..
- Vad är det första du gör på morgonen, innan du ens vaknat till? Jag kollar vad klockan är.
- Vilket språk skulle du vilja kunna? Hm, spanska kanske.
















