Jag behöver komma igång med min seriösa träning igen. men jag valde kanske inte rätt dag, hehe. I måndags joggade jag en runda i skogen och måndag-torsdag blev det en hel massa fysisk aktivitet på Gotland. Lägg till att jag också jobbat både igår och idag och tränade padel med domarklubben i går kväll. Jag må missa bollen mer än jag träffar den men det känns allt i mina armar och händer. Det är bra med träningsvärk, musklerna har fått göra något annat än det jag brukar göra.
Så dagens träning blev en lång uppvärmning med mina mått mätt: nästan tio minuter. Annars brukar jag bara värma upp tre minuter. Lär inte av det, jag är en slarva… Hur som helst så fick jag till 10*30sekunders intervaller på riktigt sega ben. Imorgon ska jag vila från träning och så tar jag nya tag på måndag igen.
