En dagens lista

Idag har jag velat:

  • jobba
  • springa tuffa intervaller
  • skriva tänkvärda och kloka inlägg här på min blogg.
  • köra ett avslappnande stretchpass.
  • döma fotboll
  • gärna beta av ett tufft pilatespass.

Istället har jag:

  • hjälpt Ida till skolan och sedan gick jag och la mig och sov till halv elva.
  • varit som en klubbad säl.
  • jag och Rickard tog oss ut på en kort promenad.
  • ätit godis
  • betat av ett gäng filmer på netflix. Tror inte direkt att skärmtiden gör underverk för mitt mående men sitta en hel dag i soffan och göra ingenting känns inte heller så lockande.

PS: Bilden är från en annan dag. Tog en bild på mig själv idag och jag ser inte pigg ut alltså…. DS.