
Idag har jag velat:
- jobba
- springa tuffa intervaller
- skriva tänkvärda och kloka inlägg här på min blogg.
- köra ett avslappnande stretchpass.
- döma fotboll
- gärna beta av ett tufft pilatespass.
Istället har jag:
- hjälpt Ida till skolan och sedan gick jag och la mig och sov till halv elva.
- varit som en klubbad säl.
- jag och Rickard tog oss ut på en kort promenad.
- ätit godis
- betat av ett gäng filmer på netflix. Tror inte direkt att skärmtiden gör underverk för mitt mående men sitta en hel dag i soffan och göra ingenting känns inte heller så lockande.
PS: Bilden är från en annan dag. Tog en bild på mig själv idag och jag ser inte pigg ut alltså…. DS.