EFIT – ett foto i timmen

Idag tänkte jag att jag skulle försöka fota ett foto i timmen. Tycker personligen att det är väldigt trevligt att läsa den sortens inlägg. Mitt inlägg kommer att uppdateras under dagen.

06:54 Säger godmorgon med en solig bildbomb från min trädgård. Min dag startade redan vid 06:00 men då låg jag kvar i sängen och försökte somna om.

07: 57 Kikar in på Elsa Billgrens blogg och det första som möter mig är ett inlägg om Gotland. ”Det här kommer passa mig som handen i handsken” tänkte jag. Får inspiration till att skriva ett eget Gotlandsinlägg.

8:48  Packar domarväskan och fixar min domarfrisyr.

10:05 Bra uppladdning inför matchen… Motorfelslampan började lysa när jag kommit halvvägs.

10:47 Redo för match. Det fick bli underställ.

11:48 Halvtid, helt rätt val med underställ på benen. Vinden är kall alltså…

12:57 Så, då har jag dömt klart för idag.

13:45 Dagens lunch, rostbiff och potatissallad.

15:15 Har vilat efter matchen och tar en stund i soffan. Fotboll i bakgrunden såklart.

16:36 Sitter med ett inlägg med mina Gotlandsfavoriter. Det tar sådan tid att välja bilder och skriva en beskrivande text. Tänker att inlägget kommer upp under morgondagen.

17:48 Dags för ett pass på crosstrainern.

18:38 Check på 1 mil på crosstrainern, 25 minuter och så ett gäng övningar för magen.

20:05 Filmtajm! Valet föll på ”fools gold” med Kate Hudson och Matthew McConaughey i huvudrollerna.