





Det är synd att klaga när det är så vackert ute som nu! Solen skiner från en klarblå himmel och jag har haft en bra dag på jobbet. Idag måndag är jag glad över:
- Att jag har lite ont fortfarande men det har inte blivit värre efter gårdagens match.
- Att jag kunde vara utan mitt handledsstöd i fem timmar igår utan att det gjort mer ont i dag.
- Fin skogspromenad efter jobbet.
- Madeleine lyfte mig i sin nya bloggutmaning. Det gjorde mig glad. Tack så mycket. Ska fundera lite och se vilka bloggare jag vill lyfta den här gången.
- Korv med bröd till kvällsmat. Ibland är det enkla det godaste. Särskilt med ett glas iskall mjölk till.

PS: Glad måndag är Caritas hittepå. DS



