
Jag har tänkt på en sak. Den här gången handlar det om något så banalt och oviktigt som kläder. Jag tror aldrig att jag kommer bli den där personen som bara har enfärgade kläder i garderoben. Färg och mönster gör mig glad. Idag är jag missmatchad med korta leotights och en randig tröja från HM. Kanske inte så färgglatt just idag men mönstrat. I morse när jag åkte till jobbet drog jag på mig min rosa jacka. Matchade mitt humör: glad och positiv.

”Ditt hår behöver mat” sa en person. Jag är nog böjd att hålla med hehe. (Mat=hårinpackning) Fast vem bryr sig, jag sätter bara upp håret i en slarvig tofs ändå.