Jag var faktiskt lite nervös när jag loggade in här. Hur skulle mitt förra inlägg tas emot? Men jag var nervös i onödan. Fick ett gäng tänkvärda kommentarer och ett bra tips.
Känsla: Jag har haft en bra känsla hela veckan. Minus helgen då när det inte alls känts så särskilt bra i kroppen. Igår gick jag hem från jobbet och idag stannade jag hemma från jobbet. Får se om jag kan ta mitt nattpass imorgon.
Väder: Regn och rusk med några duttar av solsken.



Veckans träning: Jag dömde en match i pojkar 17-19 och så sprang jag ett snabbt tempopass på löpbandet. Därefter har jag inte känt mig helt hundra så någon mer träning har det inte blivit.
Mina positiva från veckan:
- matchen i tisdags var säsongens sista seriematch. De flesta serier är slut nu. Men det var en riktigt rolig match. Tuff var den också, högt tempo och ett gäng tuffa situationer.
Hänt under veckan:
- Regeringen ger FHM mandat att i händelse av ny pandemin utföra åtgärder utan fullständig evidens. Under pandemin var jag väldigt glad över att bo just i Sverige där vårat grundlagsskydd varit väldigt starkt. Det har skyddat oss från tvångsåtgärder som funnits i andra länder.
- Det senaste året har det varit norrsken på många platser även söderut. En konspirationssteori är att det är HAARP som ligger bakom dom. HÄR finns frågor och svar kring HAARP. Det där gav mig förresten inspiration till att skriva ett inlägg om just konspirationsteorier.

