Vilket ”misslyckande”

Var ser du dig själv inom några år gällande träningen?

Om några år så jobbar jag med pilates, jag hjälper andra att bli starkare, rehabilitera skador. Jag kanske själv utbildar inom det jag älskar mest. Som löpare så springer jag femman på 20minuter och milen på 45 minuter. Det är mitt stora mål!

Snubblade över ett inlägg på bloggen som skrevs i november 2016. Jag hade en frågestund och fick frågan som du kan läsa ovan. Ja, vad ska man säga, så blev det inte. Istället kämpar jag mig tillbaka i form efter att ha testat på keto och haft ett gäng skador. Pilates har jag precis kommit tillbaka till vad gäller min egna träning. Nästan varje dag längtar jag efter att få hålla klasser i pilates. Blir helt deppig när jag tänker på var jag är och var jag hade ambitionen att vara.

Jag följer Jonas Eriksson (fd fotbollsdomare) på instagram och han la ut på sina stories på instagram om 100-årige Sven som tränar tre gånger varje vecka. 100 bast liksom, kan han så kan jag!