





Dagen startade med att jag vaknade vid åtta, trots att jag och Rickard stannade uppe till halv ett och streamade ”kodnamn Annika”. Varför sover jag inte längre när jag kan undrar jag. Jag har väl någon inbyggd biologisk klocka som tycker att det är morgon tidigt. Å andra sidan är det skönt att inte sova bort dagen men jag är trött nu. Vid halv nio ringde Marcus och undrade om jag kunde hjälpa till att ta hand om Kevin medan han dömde en dammatch i hockey. Jag har ju velat hänga mer med Kevin så det var trevligt att det passade. Det var riktigt roligt att få hänga med honom. Som ett litet barn frågades det hundra gånger om vi skulle åka hem. Jag hade med dinosauriespelet som jag vet att han gillar så vi spelade ett par omgångar av det när det blev tråkigt att sitta still. Men vilken ljudvolym det är på musiken, fattar inte hur de tänker. Det var bra att det fanns hörlurar i väskan till Kevin. Mamman (jag) hade också behövt lurar. Jag hade så ont i huvudet efter ett tag.