Idag är det första oktober och jag tänkte att vi ska kika på vad jag gjorde i oktober 2014. Häng med!



- Jag var coach för damdomarna inom fotbollen. Vi var och såg en landskamp mellan Sverige och Norge i u23 på damsidan.
- Jag pluggade en kurs på Linnéuniversitetet i Växjö. Fenomen i palliativ vård hette den.
- Vi var på Busfabriken med barnen några timmar.



- Sprang Höstfemman och kom på en nionde plats av 24 tjejer.
- Jag och Rickard hade varit tillsammans i tio år.
- För tio år sedan bloggade jag mycket mer om kläder. En dag såg jag ut så här: skinnpaj. grå klänning och min sjal med stjärnor på. Skinnpajen och sjalen finns kvar i garderoben.

- La ut inspirationskollage på bloggen. Den här outfiten skulle jag kunna tänka mig att ha nu också. Hur fint som helst.

- Jag var på massage av ryggen. Det har jag inte varit på sedan dess.
- La ut en bild på mig och mamma. Tycker du att vi är lika?


- Vi hade kaniner. Alicia minns jag att den ena hette men den andra har jag glömt bort namnet på.
- Dömde en hel del. Både cuper och vanliga matcher.
- Jag la ner min webshop. Jag har fortfarande mängder med pärlor kvar i gömmorna.

