Aktiv vila

Jag är mellan två nätter och tycker alltid att det är svårt att springa med dom förutsättningarna. Men att köra ett lugnt pass utan krav på crosstrainern fungerar alldeles utmärkt. På dryga 45 minuter så kom jag 18 kilometer och fick upp flåset. Kändes ungefär som en längre promenad. Efter kilometerna på crosstrainern fick det även bli lite rörlighetsträning också. Kändes skönt för kroppen.