Jag har bytt från dag till kväll idag, det var skönt att få sova ut ordentligt, inte för att jag är piggare men sova är inte dumt alltså. Nästa vecka är det höstlov för barnen och jag har lagt in en del ledighet. S kommer hem med, ska bli så mysigt att ses igen. Har inte setts sedan i somras. Det är svårt att få till det när vi jobbar oregelbundet som vi gör. Men nu så äntligen!
Då har vi oktober månads sista fredag framför oss. Även den här veckan har Elisa hittat på fem fredagsfrågor åt oss.
- Vad använder du i din närhet som börjar på S? Sängen, efter att Ida gått till skolan så gick jag och la mig och sov igen. Klev upp för bara en liten stund sedan. (I skrivande stund är klockan tio).
- Vad har du många av som börjar på E? Får härma Elisa på den här frågan och säga elapparater.
- Vilket land eller stad skulle du vilja besöka på bokstaven M? En lyxsemester på Maldiverna kanske.
- Vad köpte du senast som börjar på K? Keso men det var senast i somras.
- Vilket djur på bokstaven L tycker du är mest fascinerande? Helt klart lejon.