




Det har varit en riktigt bra måndag. Redan på morgonen kändes det extra fint att kunna ta på mig en klassisk ”Hanna-outfit”: rosa shorts och vitt linne. Jag visste ju att det skulle bli varmt idag. Det kunde man inte tro med tanke på hur dimmigt det var imorse. Hur som helst är det något extra härligt med att kunna gå barbent så här sent på sommaren.
På jobbet hade jag inskolning och allt flöt på, vilket gav en bra känsla resten av dagen. Som grädde på moset gick jag och hälsade på bästa P. Vi pratade bort över en timme, och det påminde mig om hur roligt vi hade när vi jobbade ihop. Väckte en hel del saknad men mest kände jag bara glädje över att få träffa henne.
Det blev en måndag som verkligen gav energi! Nu ska jag stretcha min halvtimme och sedan är det dags att sova.
Glad måndag är Caritas hittepå. Ett väldigt trevligt bloggtema måste jag säga.