Min dag

Gjort: Vaknade av väckarklockan och fattade först inte varför den ringde. Sen kom jag på att jag lovat väcka I. Jag har också roat mig med att sträckkolla på Sagan om ringen. Igen…. Fick också rycka in och ta ett extrapass på jobbet.

Fundering: Något så viktigt som grå hamnarna i Sagan om ringen. Frodo och Bilbo åker dit i slutet på trilogin. Var hamnar de då egentligen. Dör de eller hamnar de på en annan plats där de får evigt liv? Frågade ChatGPT och fick ett svar på frågan, hehe.

Lunch: Jag lagade till fisk med äggsås och kokt potatis. Det är så gott och det blev lite kvar som jag kunde ta med mig till matlåda ikväll.

Väder: Det har varit strålande sol och dryga 17 grader. Som jag längtade ut!

Något som provocerade mig: Tanken att autism ”bara” skulle vara något medicinskt hittepå. Det är en förolämpning mot alla föräldrar som kämpar för att göra det så bra som möjligt för sina barn med olika svårigheter.

Dagens enda bild: Blev denna som jag tog när jag gick från bilen till jobbet.