En timme

Det har varit en rätt så tuff dag idag. Jag var trött när jag kom hem från jobbet och ville bara vara i fred. Jag tänkte strunta i min stretch men sen kände jag starkt att kroppen verkligen behövde en stund på mattan. Jag gick ut på youtube och valde en klass av min favoritinstruktör. Inte för att jag testat så många. Hittar jag en jag gillar är det dumt att byta. Ikväll unnade jag mig en timme. Under gårdagens stretch kände jag mig stel, spänd och inte ett dugg avslappnad. Det tog tid under kvällens stretch att komma ner i andning men till slut så. Nu känner jag mig mycket lugnare, gladare och mindre stel.