




Rickard har dömt årets första match (avis!!!) och jag tog mig ut i skogen en kort sväng. Gick inte hela fyra kilometer. Med förhöjd temp i morse kändes det dumt att gå långt. Det var skönt att få frisk luft. Passade också på att prata med pappa en stund.


Igår bröt jag min stretcha varje-dag svit. Enligt tandläkaren fick jag inte böja mig fram för mycket pga risken för blödningar efter min utdragna tand. Det var bara att lyssna. Desto skönare att sträcka ut mina trettio minuter idag istället. Min förhöjda temp imorse var bara tillfällig.


Annat jag pysslat med är att sortera in kläder i garderoben. Det här är alla mina träningskläder, två hyllplan. Men allt är inte nytt såklart, jag har samlat på mig under många år. Här ser man ett praktexempel på vilken spara jag är. Jag kan inte motivera ett endaste köp till, skulle verkligen behöva rensa. Den vänstra bilden visar alla mina kläder från Stronger… Galet att tänka på hur mycket pengar som ligger i garderoben…

När Rickard kom hem från matchen såg vi på en ny serie på Netflix: Åremorden. Det är samma kvinnliga huvudrollsinnehavare som i serien vuxna människor. Serien var väldigt bra och sevärd. Jag och Ida har tittat på Melodifestivalen. Jag gillade Klaras och Eriks låt. Låten med schlagers lät som en cover på ”waterloo”. Tyckte det var samma strofer i musiken som i Abbas gamla låt. Det var lite så där faktiskt.