


Längtan är stor efter att springa men efter veckans bekymmer med vaden så vågar jag inte. Det får bli crosstrainer en vecka. Men det är ju så galet tråkigt med alternativ träning när jag inte vill annat än att få ge mig ut på konstgräsplan och rejsa järnet.
Min tråkiga inställning till trots så ställde jag mig på crosstrainern. Även på den går det ju att köra intervaller. Så det fick bli 30 sekunders hårt jobb med 25 sekunders vila. Hela passet tog fyrtiofem minuter och jag fick ett riktigt bra pass med minimal belastning på min vad.


Ikväll stretchade jag trettio minuter. Hur skönt som helst. Det är intressant det där, vissa dagar kan jag inte slappna av alls och igår kväll somnade jag direkt när jag var klar med min trettio minuters stretch. Riktigt så avslappnad blev jag inte ikväll men det är mest för att jag ville lyssna på ett riktigt intressant tal. Ett tal som definitivt kommer att minnas. Men det är ett helt annat inlägg som kommer i dagarna.





